Модний американський бренд постав проти стандартів краси Victoria’s Secret
Марка Lane Bryant, що випускає одяг формату плюс-сайз, випустила лінію сексуальної нижньої білизни для “повненьких” Cacique. А ще – оголосила незвичайну кампанію. Називається вона #ImNoAngel, а її призначення – довести, що для справжньої краси наслідування “параметрів” неможливе.
“Жінки, які носять лінію білизни Cacique, знають – сексуальність не залежить від форм і розмірів. Вони – не ангели. Але у них є ця сексуальність. Приєднайся до жінок, які переглядають стандарти краси і змінюють їх. Опублікуй свою заяву про впевненість в собі з хештегом #ImNoAngel”, – закликає бренд. Сотні учасниць вже запостили свої фотографії в інстаграм з таким хештегом. Хоча їх форми далекі від “соціально прийнятого ідеалу”, усі вони фотографували себе в спокусливих позах. Ці знімки супроводжують такі підписи, як “Люблю свою фігуру”, “Ми виглядаємо прекрасно”, “Будь повною, будь собою”!
Своєю назвою модна кампанія пародіює відоме у модельному світі явище ангелів Victoria’s Secret. Ангели – це супермоделі, удостоєні честі представляти продукцію компанії на щорічних шоу, які влаштовує Victoria’s Secret. Вони виходять на подіум з різноманітними крилами – ангельськими, пташиними, завдяки чому і дістали свою назву. Серед них – такі селебріті, як Адріана Ліма, Бехаті Прінслу, Кендіс Свейнпол, Летиція Каста, Хайді Клум, Жизель Бюндхен та інші.
Остання колекція бренду жіночої білизни Victoria’s Secret, Cacique, розрахована на худих дівчат з фігурами підлітків. Тому бренд Lane Bryant і випустив свою лінійку з такою ж назвою, щоб довести: “Сексуальні всі жінки, а не лише «деякі».
Взагалі тенденція боді-позитивізму набирає великі оберти. Наприклад, у Франції занадто худим моделям зовсім заборонили брати участь в показах.